%$%####!!exam fever...!!%$%#####!!



assalamualaikum..!
hye buddieess....!!~,^
long time no see ha..!
ta pe..ta pe...
entry kali nim...macam worse je kann...!
al-maklom larr...
fever exam kembali lagi bertandang...
walaupun tanpa diundang..!
hukhukhuk...=)
jahat2....!
but that was the truth.....
apa yang aku alami sekarang stress yang melampau....
hanya sebab utama EXAM...
can imagine..??
but not just me actually...
membe2 aku pon mesti macam tuh kannn..????
yang paling scary time kena jawab...
+MATH,PHYSICS,BIOLOGY N CHEMISTRY....
grrrrrrrrrrrrrr....
p/s:betol la cakap nabil semalam kat ML*maharaja lawak, dye bagi tahu
sekarang nie dah ada trend terbaru dalam bahasa...
exp:bila kita marah..dah ta de dah cakap "wey aq tgah marah nie..!"
tapi dah pkai pkataan singkat..."grrrrrrrrrrr" utk mgambarkan kemarahan tuh..!
hahahaaaxxxx..mmg truth..!

berbalik pada entry asal.....
subjek kat atas tulahh...yang memang mengnazakkan aku saat menjawab soalan mereka....
ta tahu larr camnerw result nanti....! 
adakah akan fail lagi...???
FAIL..!! tidak.....!
aku harap tak wujud lagi..!
arwah terus pon tak pe...!
macam mana korunk..?
nak fail ke sayam2ku....
mimpi ngeri dalam hidupku saat pertama kali aku menggenggam gred G..!
tak nak...!!!!!



+math pulak satu hal..!
duyaiii.....
ta taw larr camnerw result for add math nanti...!
aku sudah cuba sedaya upayaku untuk menjawab dengan penuh yakin.....
tapi..hanya ALLAH s.w.t jerw yang tahu perasaan ku saat aku ta taw jawab...!!
huuuuaaaaaaaaaaaaaaaaa.....!cedey2....
tape..tape...
kita tunggu result addmath sama2 k..?
dah serik dah kena buad pembetulan 100 kali untuk satu soalan....!
nak putus jari jemariku....bayangkanlahhhh
hope2 result kali ini ada kemajuan....!!!AMIN....!




 inilah tekanan yang ku hadapi saat mentelaah buku yang akan aku examkan...
ehhh..!betoi ke ayat tuh.....hukhukhuk







namun..,sangat2 berharap agar setiap kali lepas jawab semua soalan tuh...aku jadi macam dalam gambar niha..! happy molepp jerw muka...!!



ha..! ni yang ta best nie.....!
asyik2 macam nilah muka time abiss exam.....nak mati pon ada kan.....!


konklusinya...,
dun study lewat2....!nanti menyesal tak sudah...!
tapi itulah kelemahan yang tak dapat kuhakiskan dalam hidup aku....
always..time exam barulah sibok2...pegang buku...baca buku....
tapi time cuti a.k.a bukan time exam...buku siap berhabuk lagi....+ bersawang
duyyyaaaiiiii....pe nak jadi manusia zaman sekarang...!
tulun lahhh.....
siapa2 yang ada idea yang bernas boley larr share2 dengan aku yang sengket ilmu nie.....
bukannya apa...berguna untuk masa depan jugak kannn....!

itulah serba sedikit untuk entry kali nie yang boley memeriahkan aku punyerw blog...!
selalu dengar nasihat...
"bila belajar jangan last minutes..nanti menyesal"
tapi itulah yang ku amalkan.......hahahahaaxxx
patot larrr manyak yang fail....!
exam still berbaki 3 paper....
hope2 dapat jawab dengan baik...!! AMIN...!

for all my beloved fwenzz.....!gud luck laling...!!!!
thankzz 4 read2 my entry...!
wait for the next entry yo..!!
 wassalam.....(^,~)


hope2 the real exam we can touch this gred...!!!
AMIN...!!!




LOVE reading..!! LOVE u allss..!! LIKE plezz..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...