rindu rindu rindu


Assalamualaikum w.b.t
kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayaaangggg
(lama x denga ayat kat atas ni)

Allahu,SETAHUN lebih tidak mengupadate belog ni.
Apa khabar korang semua sihat nohhh?

But kali ni
just nak update yang aku sekarang


  • ex-kmph student 2013/2014
  • degree student of Real estate of management UTHM 14/15
  • Final exam untuk sem 1 start ESOK !!!

Guys ! cepatkan masa berlalu..
Anyway..sebelum aku blahh
beberapa hal aku nak bagitahu 


  • SOLAT jangan tinggal walau sesibuk mana pon kita. Tak lari pon rezeki tuh and ingat rezeki Allah S.W.T yang beri bukan Boss / Lecturerrr / Cikgu / Membeee hanggg.
  • Doakan final aku cemerlang , gemilang, terbilang. Semoga ape yang aku target mencapai .Aminnn !!
  • Wish all the best untuk yang ambik final exam macam aku tak kira la uni mana2 sekali pon.. Break a leg darlllingggg ^^
  • Last but not least.... Happy new year 2015. Hello Januari 2015. Hello juga final sem 1. paper agama islam pagi tuhhhhhhhh





salamm sayanggggg




LOVE reading..!! LOVE u allss..!! LIKE plezz..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...