!!!!###%%%%result fever%%%%####!!!



assalamualaikum..!
how are u buddies...???
ta sihat,,??
sama lahh kita....
sejak 2 menjak nimm...
after tahu serba sedikit tentang result...
walaupun ta keseluruhan.....
rasa macam baru terjun dari bangunan 100 tingkat..!!
can u imagine??
ta keseluruhan lagi tuh...!!!
sampai begitu sekali kesan result yang aku dapat!!
memang dahsyat..!
dubuuuuushhhhhhhh..!!!
i'm dead...!!!
mati sebab result yang hancur...!!!
dah lar entry hari tuhh fever nyerw still ta kebah....!
ditambah pulak demam result...!!
makin bertambah larrr penyakit yang aku hidapi......!
duuyaaaaiiiiiii......
help please......!!

result yang bakal aku dapat nanti memang menakutkan aku..!!
macam mana nie....!
dah larr kena perli hari tuh...!!
duyyaaiiii....ashamed amat..!
trutama 4 the phisics result..!
memang hancur..!!
belom masuk yang lain lagi tuh...!
yang fizik pon dah menghantui hidupku....!
what i should do..??
can u help me kawan..?
or just myself can help out this problem..?

memang sangat menghantui aku..!!
gggggggrrrrrrrrrrrrrrr

macam mana dengan result yang lain..????
adakah mimpi indah menjadi kenyataan....!
atau mimpi ngeri akan muncul dengan tiba-tiba...!
Ya Allah,berilah hambaMu kekuatan.....!
mungkin salahku kerana tidak banyak berusaha untuk mendapat yang terbaik....!
tetapi jangan lah Kau berikan kegagalan kepada aku...
sekurang-kurangnya Kau kurniakan kepadaku kelulusan..!
hanya itu harapanku sekarang.....!
AMIN..!!!


tak sanggup aku menggemnya lagi...!!
aku harap mimpi ngeri ini cuma sebagai mimpi semata-mata....!

masih berteka-teki resultku nanti....
tomorrow hari last aku kat sekolah...
sebelom cuti tiba ...
yezzz....!!!...yahoooooo..!!!
sudah lama aku menanti kedatangan cuti bertandang....
akhirnya datang juga...!
selama ini...
yang datang cuma yang tidak diundang..!
terutama..exam.!!
uppppsssssss...!
heeeheheheexxx
lancang betul ayat.....
if ta ada exam ta ada larr penilaian untuk diri kita....
so thats mean..sia2 larr kita belajar kalau kita tak test kebijaksanaan kita...
am i right..???
tapi masalahnya sekarang nie....
bukan bertambah bijak....
tapi semakin pening sepening peningnya otakku....
lebey2 lagi time nak jawab exam....!!
killer subjek pulak tuh..!!
duyyaaiiiii
Allah s.w.t jerw yang tahu.....

malas nak berhasa basi....
that all for the new entry 4 the worse exam n result.....
hope2 da ta ada istilah fail dalam hidup aku...!
aminnnn.....!!
untuk all my fwenzz n buddies...!
habisskan entry nimm..dengan pic2 bawah..!
it all about the exam n result...!
thankkzz 4 read my new entry...!
see ya...!
wassalam


mungkin ini caranya untuk mengelakkan daripada meniru time2 exam kan...!!
gerenti masalah tiru meniru dapat di hapuskan..!





ermmmmmm....hope result +math,phisics,chemistry n biology macam nie..!!
really2 hope...!!!




cemas jerwkan....!
lebih2 lagi time jawab subjek2 killer..!
macam nilah rupa nya tak syak lagi...!








still berteka teki dengan gred yang akan aku perolehi untuk exam kali ini...!
??%%%##!! yang mana satu yerw....!!##%%%??




why2??? 
sampai nak bunuh diri tuh...just because fail exam..!!!
lu pikir la sendiri....!!!




p/s: result kali nie dah ada yang A..!! hepy gilerw2...!!
thankzz ALLAH...!!!


LOVE reading..!! LOVE u allss..!! LIKE plezz..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...