~ new experience ~

assalamualaikum....!
tuan tanah mai lagi...!!
kali nie nak story pasal pangalaman aku
maybe korang dah pernah lalui benda nie...
tapi aku...first time doyhh...!!

ok...besides that....
aku actually ditinggalkan family sekarang...
mereka pergi melawat a.k.a jaga nenek aku at klang..
mesti korang superbb pelik kann...
asal aku tak ekowt sekali dyeorang...
actually...aku memang nak ekowt.....
oleh kerana..hari persekolahan kann....
so,aku decide tak nak pergi larr....
sayang nak tinggal....
bukan apa...membe2 aku yang lain semua dapat follow nanti..
tapi aku...terkapai-kapai...tak nak lahhh..!!
agak lama dyeorang kat sana...
dah hampir seminggu...=(
sedih aku....ingat hari nie dyeorang balik..
tapi, aku kol abah tadi....
nenek aku still in bad condition...so tak dapat nak balik lagi....
sobbbbbbb..................sooobbbbb
so.now.. i'am alone.....!!!!!   ='(

wokeyyhh2...
back to our issues
kang menangis pulak korang nanti...
hehehehekkkk
pengalaman yang aku maksudkan tuhhh..
ialah...
pengalaman naik bas awam dari bandar ke marang...!
wiff my grandfather..a.k.a tok abah
hahahahaxx
mybe bagi korang....aku nonsense...tapi jujur aku cakap itu truth
memang agak dahsyat lerr
dah la ramai orang...
kena berdiri pulak tuhhh...!
yang paling aku seram naik bas tadi....
ada larr sorang mamat niee...
huyung sangat..!  (huyung=mabuk)
aku tak pasti betol ke takk.....
tapi yang aku nampak macam 2 lerr....
macam orang gila ponn ada..!
upppsssss...!!
hahahahaaxxxxx
actually tadi...
aku teman datuk aku pergi bandar...
dia kan kurang sihat....
so,dimintanya aku temankan....
so,aku on jelahhh....
tak sangka pulak pangalaman naik bas awam camtuhh..!!
sabar jelahhhh....

so,thats all my new entry...!!
hikhikhikhik
hengat kan apew tadi kannn......
owh yerww....korang jangan pening pulak....
yang aku tamankan tuhh..grandfather sebelah abah aku..
and
yang sakit tuh pulak grandmother sebelah mama aku....
ok..!! aeroeso....!!
thankkzzz for spent time here....=)
wassalam....





p/s : really2 sorry to my pren atikah aina....coz xley lepak ngan u hari nie....
because of temankan atuk aku...sori gilerw2 beb...!!

then, dun forget to pray to my grandmother agar dye cepat sembuh...!!!
AMINNNNN....!!!=)
LOVE reading..!! LOVE u allss..!! LIKE plezz..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...