...p0msew lagi...!









uiittzzzz...!
assalamualaikum....!
tuan rumah dah mai nie....
apa habaq hang pa semua..?
sehat2 cek nampak nohh..
dah khatam ke belomm quran...??
hari nie kan nuzul quran..
eyhhh cakap orang...aku sendiri pown OTW nak khatam..
so thats mean belom khatam larrr kann....hikkhikkhhiikk
bulan puasa nie kena larr sehat2..baru lerr ibadat kita buat sempurna..^^
ini tak..perabih masa duk telentang jew...
time mengaji ingat tido...time solat ingat tido...
al-maklom puasew kannn..letey lerr konon..
macam mana ibadat nak sempurna..
betoi tak..????



ermmmm...
entry kali nie..nak sembang2 sikewt fasal puasa..
nie bukan majlis buad ketupat yew...a.k.a (mengumpat)
don't judge the book by its cover ok...!
aku bukan nya apa...dah lama tinggal blog..
so,nak lepak puas2...^^ _ngggeeeeee

wokey2...berbalik pada topik asal..
kita dah pomsew melebihi 2 minggu suda..
yeaaaa...!!!! nak raya dah...! YAHOOOO
tinggal beberapa minggu lagi syawal nak sampai..kannn
buad masa nie...aku still pomsew PENUH taw..!
aku syukur sangat2...!hope2 ta yah larr period..!
terawih aku pown still penuh..! ta penah miss pon..walau satu kali..
solat witir pown macam tuhh...! wahh..! heppy nyew...=)))))))
hajiman..puasa nie memang larrr letey ann...
tak dapat dinafikan...aku pon turut merasainya..memey perit jugaxx larr
hajiman,sebenarnya keletihan tuhh yang menggandakan pahala..!
betoi tak..???
hajiman...keleteyhan tuhh dibayar dengan makanan berbuka...!
betoi lagi kann...???
cuba imagine sikewt....makanan lazat2...



taraa...!!!! hikhikhikkk
GODAAN...!


sebut fasal bulan ramadhan..
mesti akan tersebut jugaxx malam lailatul qadar kann...!
aku sangat2 menantikan hari tersebut...!
alangkah bestnyew kalau kita dapat tahu bila malam itu akan happen kannn..!
banyak sangat permintaan aku..yang aku nak sekarang..
such as...(amboi buad list niee...he5)
-diampunkan dosa2 besar n kecik
-beri terang hati
-ampunkan dosa2 kedua2 ibu bapa
-selamat kehidupan dunia n akhirat
-berjaya di dunia n akhirat
-dapat capai cita2 yang masih kabur
-kurnia keluarga bahagia ketenangan bersama keluarga
-disembuhkan penyakit
-kurnia kecantikan dalaman n luaran
-jadi anak soleh
-mohon cemerlang dalam exam
-diberi murah rezeki selalu
-peroleh seseorang yang boley dipercayai n memahami
-dipanjangkan umo
-ditempatkan di syurga akhirat kelak
-n bla..bla...bla

banyak lagi nohhh...panjang sangat pulak kangg....
sebab tulahh...sekali kita terlepas malam istimewa tuhhhh...!
memang RUGI BESAQ...!!!!









banyakkan lahh ibadatmu..!
agar tiada rugi yang dapat..^^






ha...! tadi,aku ada sebut fasal cemerlang dalam exam ann...
actually minggu depan dah exam....!
bermula lagi larr.."exam fever week"
panjang tuhhh...!
dah lar minggu depan dah sepuluh malam terakhir..
memang gerenti nya minggu depan adanya malam lailatulqadar.!
INSYAALLAH....!
hope2 dapat lahh jawab dengan baik n tenang....
aku hope2 sangat result kali nie lebey baik dari sebelom..!
sekurang-kurangnya..aku nak 4A n tak ada E taw...!
so...thats mean FAIL tiada..!

baru2 nie..juz 2A jew...n ada f.a.i.l
no mre FAIL..!

aroesoo..!
"aja-aja fighting"!!

15 ramadhan bru2 nihhhh....
sapa ada tengok bulan...???
angkat tangann...!
cantik+comey+menarik+berrcahaya= saya lah tuhh..!
hahahaha
memang sungguh sempurna ciptaan ILAHI kan...??
teringin nak cantik macam bulan yang apabila dipandang dari bumi...
terutama bulan purnama a.k.a penuh..
memang supeerrbbbb...!!
sebab apa nak jadi macam bulan yang dipandang dari bumi..?
coz, sangat2 cantik bila dihayati betoi2...
coz,kalau bulan dipandang dari bulan juga..
tak cantik..! hahahaaakkkk
berkawah..lubang2...berdebu.. tak ada oksigen..n bla..bla..bla..
jahat kannn..!!!
jadi bintang pown bezz gaxx..!
haisshhhh...apa aku marapu sekarang nie...!
dah lain topik nya...
kang di biar...makin jauh perginya...
hahahaha




chantekkk kannn....!!!!
thats me..!





last but not least..!
!!"aja-aja fighting"!!





okay buddies...!
thats all for my entry todays....=)))))
thankzz 4 reading..!
wassalam....^^

p/s : SAYA NAK PUASA PENUH..!!!





LOVE reading..!! LOVE u allss..!! LIKE plezz..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...