*__sweet 16__=)))

hohohohohoho....=))))))))))





annyeonghaesayo...!!
pejam celik____pejam celik
dh nak abizz pomsew kann...!
but the important entry todayss iss....!
i da besaw..!
happpy sweet 16 to myself...!
nuhabimona a.k.a nur hakimah binti mohd nazri
dengan rasminya telah berumur 16 tahun pada jam 10:20 pagi tadi....
hahahaha....
boley dah buad lesen pazz nie......kannnnn...????





sweet 16th for me..!!




altough today is my sweet birthday....
tapi,we all one family xdelah celebrates birthday aku...
just a wish for me....thatss all...!
lagi pun...dyeowg kata...
tak baik sambut birthday....
emmmm...so,accepted jelahh..=))))

besides that,,hari nie aku exam taw...
start minggu nie..memang exam until this thursday..
just semingggu jerw we're all exam...
perrrgghhhhh.....memang besshhh rr...
xdelah...serabut kepala cam bebudaxx spm....
sebulan doyhh...exam trial sahaja...letey aku nengok nyew...
baru nengok tuhh...belom aku yang merasa tahun depan...
haiisshhhhh...duuppppp____dappppp
sebab tulahh...aku harap sangat exam kali nie....
boley meningkatkan prestasi aku....
tomorrow,begin with math n pendidikan agama islam...
kena hafal+buad latihan...
dah la baru malam nie sentuh buku PAI...
latihan math..langsung x nengok.....
macam mana nak berjaya annn.....!
tulun larr....maka a change nur hakimah..!





YEAHHH..!! i'll get it...!!
fighting...!!




sejak 2 menjak nie....
aku cam gila addictedkan korea drama larrr...
ta taw napew...setiap kali nengok channel kat astro....
mesti wajib bukak info,then tekan 391 channel kbs..!
adew citew bezz or tak..klau adew layan jew...kalu takk..
then tekan 705 channel hitz..kowt2 ada kpop hitz kann...
kalau tak dew..masuk bilik balek...nengok citew korea lam lapp...
kadang2 ketawa sndiri..marah sndiri...benci sndiri n bla..bla..bla...
time nengok korea drama...isshhhh3...macam 'banana'..!!
aku ta taw macam mana aku boley terjebak dalam kancah kpop sebenarnya...
maybe time first time aku nengok boys before flower kowt...
mmmmmmm...ntahh larr...aku pown ta pasti...
yang pasti...sekarang  nie memang aku tahap gaban addicted korea...
terutama yang south korea punyew...
agak2 pass nie..apa pulak yang pengaruh aku errkkkk...
dahsyat2 dunia sekarang erkkk.....!
senang betooi nak pengaruh remaja kannn.....!





* boys before flower*




 michavious 0r playfull kiss



fullhouse







owrait2...berbalik pada entry asal...
aku bersyukur sangad2 kepada ALLAH s.w.t
kerana memberi peluang untuk aku menghirup oksigenNya di hari kelahiranku yang ke-16
dah 16 tahun aku hidup...banyak benda yang telah aku lalui..
ada pahit__manis__tawar__masin__duka__suka__tangis__tawa
tapi majoriti keseluruhan ialah banyak yang pahit__tawar__duka__tangis
kalau yang manis selalunya sekejap sahaj dapat merasainya....
after than that...pahit__duka n bla...bla..bla..
sebab itulah kadang2 aku cuba untuk menghargai saat suka__tawa itu...
agar ia akan terus kekal dengan aku...
HARAPnyew lahhh...


i love being happy alwayss....!








 the sadness alwayss datang kepadaku





mengharapkan senyuman yang kekal...=)))










kadang2kan....
aku rasa,,macam kehidupan aku ini tiada makna..
dan lebih baik aku tidak wujud dalam muka bumi ALLAH ini...
oleh sebab hidup aku ini yang terlalu menyeksakan....
aku menangis sendirian....pendam perasaan sedih..sakit...
hanya aku yang rasa...tidak pernah orang lain ambil tahu...
maybe...bagi mereka yang nengok aku dari sudut fizikal..aku bahagia__heppy
but the truth is hanya aku n penciptaku sahaj yang tahu...
aku curahkan segala-galanya kepada-NYA
inilah kehidupan aku until i'm 16th now...!!
so..hope sangad2 myhidup after this heppy alwaysss......!!
"aja-aja FIGHTING"..!!!





 sometimes..i being like this..!





 i'll tihnk positive for my life..!






altough the sadness came kerap come
i'll fighting..!!






entry sweet aku sampai kat sinie jew taww...
kang manyak sangad sweet semut datang pulak...
entry kali nie..mungkin agak long...huhuhu
birthday girl kannn.....!!
harapan aku sempena ulang tahun kelahiran aku di bulan mulia ini...
*diampunkan dosa2ku yang lalu samaada kecil/besar
*agar aku sentiasa dikuatkan iman
*mendapat masa depan yang cerah
*peroleh kejayaan,ketenangan n kebahagiaan di dunia n akhirat
*mendapat reult spm sebaik result pmr..!
*dapat caapai cita-cita yang still kabur





AMINNN....!!!





syukran jazilah kepada sume buddies aku di blog n facebook
yang mengwishkan bday aku hari ini...
i love all of you laling...!!!!
saranghae....muuaaaaaacchhhhhhh
thakzzz 4 reading...!!=)))))))
wassalam.


KAEMSAMIDA...!!!=))))


LOVE reading..!! LOVE u allss..!! LIKE plezz..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...