sad story

assalamualaikum peeps..!
annyeonghesayo..!
moshi2...

P/S: kasi mood sedey boley tak time bace entry ni..='(((((
kalau boley..biar menitis air mata tuh...sedey sangat bebb..uuwwwwaaaa











december 24 2011
bad news yang aku terima dari member sekelas aku
lebih kurang jam 12 a.m lebih..
aku memang betul2 terkejut beruk bila dapat berita hantu ni
dengan tangan yang menggeletar+ mata berair mengreply chating member aku kat FB
AKU TURUN KELAS!!!!
maraung2 aku dalam bilik yang sunyi lagi sepi(dalam hati larr)
menggeletar satu tubuh badan aku
betul ke berita pahit yang aku dapat ni???
YA ALLAH! betul ke ni??



uwwaaaa..!




just imagine ok..
budak straight a PMR..
turun kelas when masuk form 5..!
kalau setakat turun ke kelas kedua
aku boleh terima..
tapi..
kelas 5c toddd..!!
aq taw larr result aq agak worse
tapi..aq rasa tak delah terok sangat2
sampai 2 kelas tercampak..
sedih sangat2 bila aku pikirkan balik news ni..
tak dapat tidur aku malam tuh..
macam mana aku nak berdepan dengan member2 aku???
dalam member2 aku..just aku sorang je terpelanting sampai ke sana
yang memang kelas c dapat naik,,
sedey nye...!!
baru aku taw sekarang..
aku memang seorang yang B*****
berlagak sangat kot..
YA ALLAH..!
betulkah hambaMU ini begitu??
adakah ini balasanMU terhadapku YA ALLAH??
Kau ringankanlah bebanan yang aku tanggung ini..
berikanlah aku kekuatan untuk menempuhnya
agar hidup aku tidak debelenggu dengan rasa tidak puas hati
aku masih berharap dengan kekuasaanMU untuk mengubah perkara itu menjadi yang lebih baik
AMIN..!!

aku bukan apa..
bukan aku tak redha dengan ketentuanNYA
tapi,campak kan aku ke kelas c terlalu kejam
B**** sangat kah aku??
resultku 5A,2D,2F
adakah terlalu worse bagi korang????
ya! mungkin yang sangat2 worse tuh 2F kan??
tapi,bukan aku seorang sahaja yang bergred begitu..
tapi,dyeorang still buad dekk jewp..
adilkah itu???




tengok.! baby nie pon cdey awww





YA ALLAH..
tunjukkan lah aku jalan yang lurus
jalan yang diredhaiMU..
lindungilah aku walau apa pun terjadi kepada diriku pada tahun hadapan
berikanlah aku ketenangan dan kekuatan untuk menghadapi sebarang kemungkinan yang akan berlaku kepada diriku
kurniakan lah kepadaku senyuman yang boleh menyenangkan sahabat2ku seperti dahulu walaupun aku dengan mereka agak jauh dari segi akademik
aku sentiasa menharapkan cahaya kekuatan dalam diri untuk menempuh kesulitan yang berlaku ke atas diriku
kurniakanlah kepadaku semangat untuk terus berusaha dan belajar dengan lebih tekun lagi
habuankanlah kepadaku pada keputusan SPM nanti dengan keputusan yang cemerlang walaupun tidak lagi bersama dengan sahabat2ku pada tahun lepas
AMIN_AMIN YA RABBAL ALAMIN


mama ada bagi tahu..
"tak pe..chill lar...tak kesah pon duk kelas mana2
kejayaan nie,tak kkan berada di kelas..tapi atas effort kita sendiri..
jangan terlalu pikirkan semua ni..sampai down..think positive..
nak buad camne dye dah susun macam tuh..redha jelah..ada hikmah disebalik semua tuh
maybe,ALLAH tahu yang anak mama nie boley hadapi ujian berat macam ni
sabar lah..buktikan.! walaupun duduk kelas C tapi still boley berjaya macam kelas A.."
amin..!
kumawo mama..! ILOVEUSOMUCH__=))













amacam???
ada sedey tak??
korang boley imagine takk?
(banyak tanye pulak kau nie)
aku harap korang paham lar perasaan yang aku luahkan ni..
doakan aku berjaya! OK..!
kamsahamnida..=))))
wait for the new year entry key..=)))
wassalam




LOVE reading..!! LOVE u allss..!! LIKE plezz..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...