bila_AARON AZIZ_tweett aquh..!

assalamualaikum..!
anyeong haseyo..!
arigatogozaimashta..!





my peep.! apa kabo korang???
lame takk berbloging..
hampir sebulan jugak kaannn??...
buzy tahap cipan tahun ni..
exspecially bila da turun kelas ni..
nak struggle lebey dari tahun lepas
SERIKK todd..!

eyhh.!! ape ni..!
main baling2 bantal pulak..
owh! tajuk lain daripada entry...
huhuhuhu
LUKENABEB..!
pantang dengar nama aaron aziz errkkk
eyhh...! nak  kemana tuhhh..
tak kan nak tekan (X) dah kot..
alang2 tekan..read lar sampai habis..
ok..! mianne...kamsahamnida..=)


jom baca..! (tak malu paksa orang baca..!!)
after hampir sebulan aku kat kelas baru aku tuhh
aku rasa boley biasakan diri sedikit demi sidikit
alhamdulillah...Dia, memudahkan tugasanku
aku bersyukur sangad2...=))))
emmmmmmmm...
walaupun aku berada agak ketinggalan dengan member2 aku yang lain
tapi,aku fikir secara positif..
aku sedapkan hati aku..
dengan mengatakan..
"aku sebenarnya seiring dengan geng2 aku...
just aku bergerak secara perlahan2.."
dan yang lebey aku suka dan sayang dyeorang..
dia orang still boley tunggu aku..
not just wait aku rasa..malah membantu aku untuk terus beriring dengan mereka
love u dearest..!! *nadd_pikk_dill_mc_cu__tya_tikkk


 kumawo korang..!


korang saranghae..



actually, aku baru abiz exam TOV 2012
perggghhh...! memeang dahsyat larr
exam first ni..aku just target ADD MATH first class
3 other subjek...aku target cukup2 makan je..
bukan aku tak concern 3 subjek tuhh
tapi,aku lebih fokus pada xmath je..
korang faham jelah erkk..
mat mod boley jer aku high mark..
takkan add math takk boley kot
kiranya kat sini aku nak provekan mat mode dengan add math seiring.**
so......aku nak announce kat sini...
target aku PERRRGHHHH..!
suppperbbb KENA..!
daripada F bertemu A jumpa I tertendang L_____FAIL jadinya
kepada C kahwin +_____C+ toooddd..!!
WUUUHHHOOOOOO.....!!=PPPPPPP
kenape????
takk PERCAYAAA erkkkk!!
alhamdulillah..syukur kehadratNYA..
dengan izin Dia..aku dipermudahkan segala-galanya
usaha eskelator kejayaan.
betoyy takk..!


 |
KEPADA
|




after this..naik kepada B+ pulakkk
insyaALLAH...! AMIN.!
then,aku nak struggle next 3 other subjek tuhh
oleh kerana aku terlalu taksub pada kekasih baru aku tuhh(add math)
2 daripada subjek tuhh..merudung tood..!!
tapi,,syukran33..
takkkkk FAIL!!
fuhhh...! lega...=))))


alhamdulillah..^^



exam dah lepas...teruskan life dengan next adventurous life
memang tak dinafikan..hidup aku sekarang lebih mencabar dari sebelum ni
banyak benda nak di jaga terutama HATI
bukan just liver aku sahaja nak dijaga tapi HATI orang lain pon turut sama
exspecially hati ibu bapa, guru and member2...
al-maklom lerr..tahun nie SPM..
kang adanya yang terasa..tak diredha nye..
yang naye diriku pulak.
mintak dijauhkan...AMIN.!
itu hati orang...
hati aku pulak...ada ke orang nak jaga???
sakit,pedih,ngilu,perih n bla..bla..bla
penah korang nampak..?
takk kan...
sebab tulah..aku kena jaga hati aku sendiri sebaik-baiknya
supaya korang semua akan terus tak tahu apa yang aku rasa
biar aku jelah yang merasai segala kepahitan itu...
walaupun apa yang aku rasa bukan disebabkan oleh diri aku yang buad..
tapi..aku menerima dan pasrah..mungkin itu takdir aku
lebih2 lagi..aku sekarang berada di alam remaja yang boley dikatakan
tahap emosi di terminal negatif maksimum( ayat kimia ni )
orang kata "bila dah umur 17 years semua benda yang pelik2 nak di buat terutama benda2 negatif"
betul ke???
pada pendapat aku macam betul
kenapa?
suka hati aku la..! hahaha



mana satu HATI erkk??? 






ok peeps..!
apa yang aku writing tadi semua berdasarkan hati aku sendiri..
tak ada kena mengena antara hidup dan mati ( ingat drama ke??? )
hope2 korang takkk menguap kerr time read story aku keyhh!
ok peepp...sampai jumpa di lain lembaran...
salam rindu aku untuk u alls...!
wassalam..=))






LOVE reading..!! LOVE u allss..!! LIKE plezz..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...